Foto: mei.gov.md
Astăzi, a fost dat startul campaniei de informare privind oportunitățile de suport în business oferite prin programele și proiectele din portofoliu ODIMM, desfășurate de Organizația pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici și Mijlocii în comun cu Rețeaua Centrelor de Consultanță în Afaceri.
Scopul campaniei este de a prezenta informații ample publicului larg, inclusiv viitorilor antreprenori referitor la întreaga gamă de servicii oferite de ODIMM: consultanță, instruire, mentorat și finanțare a afacerilor. Pentru perioada următoare, ODIMM si-a propus organizarea a 7 sesiuni de informare ce va cuprinde tot teritoriul țării.
Prezentă la evenimentul de lansare, secretarul general al MEI, Lilia Palii, a menționat că în pofida condițiilor de criză, a bugetului auster, atunci când s-a atesta și o diminuarea semnificativă a PIB-ului, Guvernul a venit cu un set de măsuri anticriză pentru a limita impactul crizei COVID-19, totodată, acesta a asigurat continuitatea tuturor programelor de suport pentru mediul de afaceri.
„Evenimentul de astăzi este de o importanță esențială, ne dorim ca prin intermediul acestei campanii să ajungem la fiecare antreprenor, viitor antreprenor, dar și la publicul larg în general, cu informații ample și utile privind măsurile de suport oferite de către stat, precum și despre programele de finanțare și întreaga gamă de servicii oferită în acest sens de ODIMM: consultanță, instruire, mentorat și finanțare a afacerilor” susține Lilia Palii.
În discursul său, secretarul general a încurajat antreprenorii să valorifice oportunitățile oferite de programele de stat și expertiza care este oferită de echipa profesionistă a ODIMM.
„ODIMM este un ambasador al întreprinderilor mici și mijlocii, și al întregului mediu antreprenorial din Republica Moldova. MEI împreună cu ODIMM ne dorim noi afaceri, economii verzi și digitale, vrem să vedem mai multe femei în afaceri, tineri inovativi și curajoși care să rămână acasă și să-și dezvolte ideile de business. Avem un scop comun acela de a îmbunătăți condițiile de trai ale cetățenilor Republicii Moldova!”, a punctat Lilia Palii.
De asemenea, directorul general al ODIMM, Iulia Costin Desigur, a specificat că, criza pandemică Covid-19 și-a pus amprenta asupra bunei implementări a campaniei propriu-zise, însă această provocare a fost transformată totodată într-o oportunitate, fiind consolidat potențialul de comunicare la distanță prin – regimul online.
„Vorbind despre rezultatul scontat urmare a campaniilor de informare, acesta rezidă în comunicarea , informarea si promovarea programelor gestionate de ODIMM, care într-un final, atât viitorii antreprenori cit si cei care astăzi își desfășoară activitatea – sa participe si sa aplice la programele ODIMM”, a menționat directorul general al ODIMM, Iulia Costin.
Menționăm că, ODIMM implementează mai mult de 12 programe naționale și peste 10 proiecte internaționale pentru dezvoltarea antreprenoriatului. Anual, ODIMM desfășoară campanii de informare privind oportunitățile de suport în business oferite prin programele și proiectele gestionate de ODIMM, precum si prezentarea informațiilor ample publicului larg, referitor la întreaga gamă de servicii oferite de ODIMM, cum ar fi : consultanță, instruire, mentorat, finanțare a afacerilor, precum și garantarea.